main content

post area

دانلود رایگان فیلم محمد رسول الله با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی محمد رسول الله (ص) با کیفیت ۱۰۸۰

نام فیلم : محمد رسول الله | نویسنده و کارگردان : مجید مجیدی | موضوع (ژانر) : اجتماعی ، تاریخی

منتشر کننده : موزیک فارس | کیفیت : HDRip | فرمت : MKV | سال انتشار : ۱۳۹۵

مدت زمان : – دقیقه | مخاطب : بزرگسال | محصول کشور : ایران

دانلود رایگان فیلم محمد رسول الله با کیفیت 1080

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود برداشته خواهد شد.

جهت حمایت از صاحب اثر و سینمای ایران لطفا از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید.

درباره فیلم محمد رسول الله : محمد رسول‌ الله فیلمی است در گونه تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان زندگی کودکی محمد (پیامبر اسلام) (سده ۶ (میلادی)) را روایت می‌کند. این فیلم در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ برای اولین بار برای اهالی سینما اکران شد.

قرار است سه‌گانه سینمایی و مستقل از هم تولید شود که به مقاطع مختلف زندگی محمد بپردازد. در اولین فیلم، قصه از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد محمد آغاز می‌شود و در ۱۲ سالگی او به پایان می‌رسد.

خلاصه فیلم : داستان از سال ۱۰ بعثت محمد و زمانی که مسلمانان در تحریم اقتصادی هستند شروع می‌شود. ابوسفیان با بازی داریوش فرهنگ از ابوطالب که پیر است می‌خواهد که به محمد بگوید که خدا را در دلش نگه دارد. ابوطالب به اتاق نبی اسلام می‌رود و پیامبر در حال نماز خواندن است و بعد از سوره حمد سوره فیل را می‌خواند و سپس در یک فلش‌ بک که اکثر فیلم را شامل شده به سال عام الفیل و تولد پیامبر و دوران کودکی وی از زبان خود ابوطالب به عنوان راوی فیلم می‌رود.

در سال عام الفیل، ابرهه یکی از سرداران لشکر حبشه به دستور پادشاه این سرزمین به مکه لشکرکشی می‌کند تا کعبه را از بین ببرد. ابرهه به وسیلهٔ چندین هزار نفر با فیل، اسب و تجهیزات جنگی فراوان به سوی شهر مکه می‌آیند ولی در نزدیکی مکه که حریم مکه به شمار می‌رود، فیل‌ها به جلو پیش نمی‌روند و تعداد بسیار زیادی پرنده به نام ابابیل در حالی که سنگ‌هایی در میان نوک خود دارند، بر سر ارتش ابرهه فرو می‌ریزند و همه را از بین می‌برند.

پس از پایان فلش‌بک، داستان دو مرتبه به سال ده بعثت و اوضاع بد مسلمانان تحریم شده ساکن در بیرون مکه برمی‌گردد و در ادامه روایت نمایان شدن قرارداد تحریم‌ها علیه مسلمانان خورده شده توسط موریانه‌ها به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم محمد از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از میلاد پیامبر اسلام بازمی‌گردد. صحنه‌های درگذشت مادر محمد در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است.فیلم محمد با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. «بحیرا» راهبی مسیحی است که دربارهٔ ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.

بازیگران فیلم : محسن تنابنده ، علیرضا شجاع‌نوری ، مهدی پاکدل ، پانته‌آ مهدی‌نیا ، مینا ساداتی، ساره بیات ، داریوش فرهنگ ، رعنا آزادی‌ور ، هدایت هاشمی ، نگار عابدی، حمیدرضا تاج‌دولت، صادق هاتفی، محمد عسگری، جعفر قاسمی، بهارک صالح نیا، نسرین نصرتی ، حمیدرضا تاج دولت ، صادق هاتفی و…

جوایز دریافتی فیلم محمد رسول الله :

  • امزد جایزه بهترین فیلم جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک ۲۰۱۶ – (شرکت سینمایی نورتابان)
  • نامزد جایزه بهترین فیلمبرداری جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک ۲۰۱۶ – (ویتوریو استورارو)
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی سلیمانیه ۲۰۱۶ – (مجید مجیدی)
  • برنده جایزه زوج سینمایی جشنواره بین المللی فیلم کمرایمیج ۲۰۱۵ – (ویتوریو استورارو و مجید مجیدی)

 

 


لینک دانلود رایگان فیلم در کانال موزیک فارس : t.me/musicfars_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =